Komunikacja w Konkursie, w tym w szczególności:
- składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie,
- składanie podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów,
- składanie wniosków o wyjaśnienie treści Regulaminu konkursu (zadawanie pytań do treści Regulaminu konkursu),
- składanie Prac konkursowych,
- wymiana informacji między Zamawiającym a Uczestnikami konkursu,
- przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Uczestnikami konkursu odbywa się wyłącznie przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Elektroniczna platforma konkursowa (EPK), z zastrzeżeniem Rozdziału IV ust. 3 pkt 3.3 Regulaminu.
Uczestnik konkursu zamierzający komunikować się z Organizatorem w powyższym zakresie zobowiązany jest zarejestrować się i założyć konto na Elektronicznej Platformie Konkursowej.
Rejestracja i założenie konta oznacza konieczność akceptacji regulaminu EPK i zapoznania się z instrukcjami korzystania z konta na EPK: https://epk.sarp.pl